Fluxul tehnologic al unei reconditionari turbo.
Pentru ca stim ca ai vrea sa aflii exact cum si in ce conditii ne ocupam de reconditionarea unei turbosuflante, ti-am pregatit mai jos o lista cu pasii pe care ii urmam intr-un astfel de proces.
Share post:
Dupa ce turbosuflanta ajunge la noi si este preluata in vederea constatarii incepe munca propriu-zisa. Turbosuflanta trece prin procesul de demontare/desfacere, ulterior urmand sa facem o constatare a defectiunii. Printre cele mai comune probleme putem sa enumeram: ax rupt, lagare uzate, joc axial sau vertical mult prea mare, lipsa ungere, supra-incalzire, geometrie blocata, defectata, topita etc.
Dupa acesti primi pasi, stabilim impreuna cu tine, clientul, care este varianta optima pentru reconditionarea turbinei, precum si costul implicat si alte detalii necesare. In cazul in care sunt alte materiale ce necesita reparatii, precum carcasa sparta/fisurata, geometrie rupta/topita, suport rulmenti turbo fisurat/spart, putem oferi servicii de reparatie aditionale contra cost sau daca este cazul putem oferi un alt agregat compatibil fie nou , fie reconditionat.
Ce urmeaza dupa constatare?
In cazul unei reparatii de baza, carcasele se trimit la sablat, in masinile de sablat, in vederea curatarii acestore de reziduri, depuneri, pete de ulei, carbon etc.
Intre timp se lucreaza la desfacerea miezului (core-ul), adica suportul de rulmenti, ce sustine axa turbo impreuna cu rotorul compresor si rotorul turbo. Ulterior acestei operatiuni se verifica tolerantele, iar daca nu sunt jocuri mari in carcasa, se schimba rulmentii, axul turbo si rotoarele. Pentru inlocuirea carcaselor de rulmenti nu percepem nici un cost aditional daca acestea nu prezinta tolerante.
Pentru urmatorul pas, ce consta in echilibrarea pe noul ax turbo impreuna cu rotorul turbo, folosim cele mai noi tehnologii din domeniu, si anume aparatura Cimat CMT-47TR
Dupa echilibrarea dinamica, se instaleaza axul turbo impreuna cu rotorul turbo in carcasa de rulmenti, impreuna cu rulmentii/lagarele. Apoi se impreuneaza cu rotorul compresorului, unde ulterior se echilibreaza tot ansamblul cu ajutorul Cimat CMT-48 VSR BIG TWIN
Dupa echilibrarea core-ului, odata scoase de la sablat carcasele, acestea trec prin masina de ultrasunete, iar apoi se monteaza impreuna cu core-ul.
Odata montata turbosuflanta, aceasta se impreuneaza cu actuatorul, daca este cazul unei turbosuflante cu geometrie variabila (VNT), apoi se testeaza, regleaza si parametrizeaza la valorile date de producatorul acesteia cu ajutorul Cimat TurboTest Expert
La final
Cimat TurboTest Expert este utilajul nostru preferat, si reprezinta singura modalitate prin care te poti asigura ca reconstructia trubosfulantei a fost de succes sau nu.
Dupa ce obtin rezultatul pozitiv in urma raportului de testare turbosuflanta este gata sa se reintoarca la tine, la client si sa fie montata pe masina.
Suntem adeptii perfectiunii astfel incat folosim cele mai avansate tehnologii disponibile pe piata.
Utilajele Cimat au fost au fost dezvoltate cu ajutorul BorgWarner si Garrett, principalii jucatori de pe piata turbo OEM si au o acuratete de peste 98%. Datorita calitatilor extraordinare pe care le au aceste aparaturi si pretul lor este unul pe masura, iar pe piata din Romania suntem printre singurii care detin o astfel de tehnologie in domeniul turbosuflantelor.
Rezultat raport testare
Suntem o echipa de ingineri, uniti de pasiunea pentru motoare si motorsport, cu o vasta experienta in ingineria mecanica si detinem multiple atestari ISO pentru analiza vibratiilor.
Contact
Adresa: Strada Zizinului, nr. 121A,
Judetul Brasov, Romania
Email: salut@turbodoc.ro
Tel1: +40 770 879 312 – Bogdan
Tel2: +40 723 644 418 – Emil
Copyright @ TurboDoc 2020
Shifted by wizzdesign.ro
Hai să discutăm